Loading

Branislava Antović je autor i urednik bloga Brana’s Divine World. Ukoliko spadate u one koji prate domaću blogo, vlogo i YouTube scenu sigurno znate da su teme kojima se Brana bavi kultura, moda, kozmetika i putovanja. Po obrazovanju je novinar, dama koja je pre sedam godina sama sebi napravila radno mesto. Online prostor na kome radi, od koga zarađuje ona i njenih čak pet saradnika i u kome planira da se i dalje razvija. U intervjuu za DIA marketing sajt razgovarali smo sa njom o značaju kvalitetnog internet sadržaja za uspeh na našim prostorima.

Sadržaj je u slučaju vašeg bloga izuzetno važan. Koliko vremena je trebalo da prođe da ljudi počnu da reaguju na kvalitetan sadržaj?

– Nema tu preciznog odgovora. Ja sam pobornik teze da kvalitetan sadržaj kad-tad dođe do svoje publike. To jeste duži i teži put, ali sa daleko stabilnijim, dugoročnijim i valjanijim rezultatima. Ujedno, to je i jedini način da dođete do kvalitetne publike, koja je izuzetno bitan faktor za kredibilitet vašeg bloga, koji je opet važan zbog monetizacije istog. Jer, brojke su nešto što danas svako može da ima. Načina je za to koliko želite. Kredibilitet je već nešto drugo. Njega ne možete naći među aplikacijama, grupama za međusobno komentarisanje, sajtovima za kupovinu pratilaca. Ipak, jednom kada ga steknete, predanim radom, trudom i kvalitetom, retko šta će ga poljuljati.

Nedavno ste proslavili 7. rođendan bloga. Sa ove distance, da li se i koliko Brana’s Divine World razlikuje od onoga kako ste ga zamišljali kada ste počinjali?

– Oh, naravno. Nisam mogla ni da pretpostavim da će sve poprimiti ovolike razmere i da ću uspeti da od svog hobija napravim svoj posao, od svog bloga medij po svojoj meri i da ću uz sve to imati i svoj tim, koji čini četvoro sjajnih, mladih i talentovanih ljudi. I dalje se s vremena na vreme uštinem ne bih li proverila da li je sve ovo stvarno, dok sa druge strane odlično znam koliko sam sebe, svog vremena i svoje energije dala da BDW priča dođe do ove faze. Ponosna jesam, i ne bih to da krijem, ali znam da mogu i možemo još više, tako da se ne zadovoljavam postignutim.

Pored kvalitetne reči, Branislava je svesna i značaja dobre fotografije. Njen blog obiluje autorskim fotografijama po kojima je postala prepoznatljiva.

Kada pričamo o sadržaju, šta vi lično najviše volite da čitate i koga pratite na internetu?

– Obožavam blogove i YouTube kanale koji obrađuju teme poput: organizacija vremena, produktivnost, planiranje. Takođe, obožavam ASMR YouTube kanale, ali i one koje su posvećeni uređenju prostora i DIY projektima. Obožavam dokumentarističke serijale, posebno one o umetnosti i one sa krimi tematikom. Lista je duga i šarenolika. Što se tiče moje omiljene blogerke/youtuberke to mora biti Lily Pebbles čiji rad naprosto obožavam. I da, činjenica da sam u pet rečenica četiri puta upotrebila reč ’’obožavam’’ najbolje govori o mojoj naklonosti prema pomenutom sadržaju.

U današnje vreme nemoguće je ne pomenuti i društvene mreže koje su i u njenom slučaju imale veliki uticaj na razvoj bloga.

Imate lepu komunikaciju sa čitaocima i preko društvenih mreža. Koja od njih se vama lično pokazala kao najbolja i zašto?

– To je trenutno ’’Instagram’’. I tako je od momenta uvođenja opcije ’’Instagram Story’’. Neverovatno mi prija da na ovaj vrlo lak, a opet krajnje praktičan način komunicaram sa svojim čitaocima. I koliko mogu da primetim, prija i njima i drago mi je da je tako.

Sami ste sebi stvorili posao nakon što niste uspeli da se zaposlite u našim medijima. Danas imate svoje saradnike. Čime se sada, iz perspektive nekoga ko uređuje blog, vodite kada je izbor saradnika u pitanju?

– Istina je da su svi saradnici mene pronašli. Da, svako od njih je mene kontaktirao i predložio mi saradnju. I znate šta: ispostavilo se da je svako od njih idealan dodatak BDW priči. Kako je došlo do toga? Ubeđena sam da je za to zaslužan sadržaj na mom blogu kroz koji sam se obraćala vrlo precizno utvrđenoj ciljnoj grupi. Ljudima koji i dalje veruju u lepo, u kulturno, u vremenom potvrđen kvalitet, u umetnost, u stil, u neke drugačije priče i neku drugačiju zabavu. Ljudima kojima je i dalje obrazovanje važno, koji i dalje vole pozorište, muzeje, filmove, knjige. Ljudima koji se opiru svemu što se trenutno servira u današnjim medijima i našem društvu generalno. Takve su i Jovana, i Dragana, i Dunja, takav je i Nikola. I zaista, ponosna sam na svakog od njih, a posebno na činjenicu da me iz teksta u tekst iznova oduševljava njihova svestranost, informisanost i obrazovanje.

Ako bismo radile intervju ponovo za 7 godina, o čemu biste voleli da tada razgovaramo?

– O tome kako uspevam da izbalansiram obaveze oko Brana’s Divine Worlda, čiji tim broji 15 ljudi, i obaveze oko svoje petočlane porodice, koju čini moj muž, ćerka i dva psa.

Tekst: Dia marketing

Foto: Brana’s Divine World

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On Linkedin