Loading

Kreiranje sadržaja, tačnije kreiranje kvalitetnog sadržaja jedna je od navažnijih stavki koju morate imati pored domena ukoliko želite da vaš sajt bude kvalitetan i prepoznatljiv.

Nama je zanimljivo što mnogi već godinama, na skoro svim konferencijama i predavanjima, ponavljaju rečenicu “Content is king”.

Zašto je sadržaj tako važan?

Odličan je za SEO

Visokokvalitetan, nekopiran (već originalan) sadržaj na blogu ima veliki značaj za pozicioniranje vašeg sajta na pretraživačima.

Važno je da ne idete mnogo ispod ili iznad optimalne dužine (mi pročitale, primenile i nama se pokazalo kao tačno) jeste između 300 i 500 reči.

Linkovi ka drugim sajtovima (kada malo porastete mnogi će linkovati i vas)

Povećava se tzv. engejdžment

Popuste na putovanja, korisne članke o rastu prvih zuba, recept za brz doručak, gde naći felne po povoljnim cenama… Sve to, ukoliko je dobro, pismeno i kvalitetno napisano, šerovače svi. Tačnije svi koje to zanima.

Dobar sadržaj se širi sam od sebe, da tako kažemo. Informacije koje su ljudima korisne, šerovaće bez potrebe da im nešto stalno gurate pred njih.

Nove posete i prodaje

Kreiranje sadržaja je veoma važno i za prodaju (i proizvoda i usluga). Kada ljudi steknu svest o postojanju vašeg brenda, kada se nađu ispred police u megamarketu, samo će kupiti. Neće se premišljati oko toga čiji proizod da kupe jer – vi ste im bliski, dali ste im neku vrednost, imaju svest o vašem brendu, ostalo je još samo da – kupe vaš proizvod. Slična priča je i sa uslugama.

Kreiranje sadržaja važno i dodatna vrednost

To što mi prodajemo i nudimo je odlična stvar, ali svaki kupac da bi nešto platio potrebno je da u tome što nudimo vidi i neku vrednost. Tačnije neku vrednost za sebe. Sadržajem ih učimo nečemu, ili imaju priliku da shavte zašto je naš proizvod/usluga njima od značaja, kako im može poboljšati kvalitet poslovnog ili privatnog života… To rade i mnogi koje već znate. Mnogi marketinški stručnjaci npr. pišu blogove, snimaju vlogove i deluju na sličan način na svest potencijalnih klijenata. Da se ne lažemo, i mi ovim tekstom pokušavamo da stavimo ljudima do znanja da je mnogo važnije da se bavite svojim sajtom nego da ga samo imate.

Kreiranje sadržaja povećava posetu

Kako kreiranje sadržaja utiče na posetu? Postoje sajtovi koje smo radile kojima je jedan od glavnih vidova zarade upravo poseta. Značaj kreiranja sadržaja je onda više nego važan, a to direktno utiče i na ono čemu svi kojima sajt služi za posao teže – povećanju zarade.

I za kraj, jedan primer iz naše prakse:

“Kupili smo domen, jedan malo nam je napravio sajt, imamo na njemu slike i kontakt, ali ljudi nas slabo zovu. Zašto je to tako?”

Ovo nas je pitao i jedan od klijenata koji se bavi veoma usko određenom strukom i koji je bio ubeđen da mu kvalitetan sadržaj na sajtu i reklama ne bi značili ništa. Slična pitanja dobijaju naše kolege svakodnevno.

Dobrim sadržajem smo za samo četiri meseca uspeli da povećamo posećenost njihovom sajtu četiri puta. Ono što ih je posebno obradovalo je i činjenica da se povećao i broj poziva, pa samim tim i upita i prodaja robe koju proizvodi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On Linkedin