Loading

Ko ubeđuje klijente da reklamiranje na Fejbuku košta 5 evra? Dilema i poenta celog teksta bi mogla da se iskaže ovim pitanjem!

O čemu mi to uopšte?

Neretko, da ne kažemo prečesto, se srećemo sa klijentima čiji početni entuzijazam vezano za oglašavanje na internetu istog trenutka ispari kada mu rečenicom – Ali ne može sve to za 5 evra – raspršimo sve snove u vazduh. Da se razumemo, Fejsbuk i Instagram jesu najjeftiniji i najefektiniji načini oglašavanja trenutno, ali… U kom smislu i na koji način?

U smislu da za nekoliko puta manju sumu od one koju biste uložili u reklamu na recimo televiziji, dobijete zapravo i povratnu informaciju… ko je video vašu reklamu, do koliko je ljudi ona stigla, da li su  je samo pogledali letimično ili su otišli na sajt, i kako se to odrazilo na vaš proizvod ili uslugu, itd, itd.

Za 5 evra može – jedna reklama. Ali tu je priča tek počela. Fejsbuk nije više jeftin u onoj meri u kojoj je bio na početku. Stalne promene algoritma i preveliki broj onih koji se oglašavaju vas teraju da u stranicu ulažete… i kada ovo kažemo ne mislimo samo na bustovanje postova ili stranice, već i na to da ponudite kvalitetan sadržaj, da on bude redovan, ali da pre svega poznajete svoju publiku i to na koji način možete da im ponudite relevantan sadržaj, jer budimo realni sve nas samo jedno malo x u gornjem desnom uglu deli od nečega što za nas nema nikakvu vrednost.

Naravno da super zvuči reklamiraj se za 5 evra, ali verujte nam na reč – ovo je samo klikbejt naslov i ništa više. Tako da, da, edukacija je nešto na čemu se najviše i u kontinuitetu mora raditi, šta je digitalno oglašavanje, njegove prednosti i mane i demistifikacija svega toga.

Novine nisu umrle pojavom radia, radio nije umro pojavom tv, tv nije umro pojavom interneta to stoji, ali šta je zauzelo primat u kom dobu…ostavićemo vam da sami zaključite.

Dia marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On Linkedin