Loading

Najnovije istraživanje Havas Media Grupe pod nazivom „Svrsishodni brendovi“ pokazuje da ljudi ne bi ni primetili ako bi 74 odsto brendova koje koriste jednostavno nestalo.

Globalni direktor Havas Media Grupe Dominik Delport, izjavio je za CNBC da je to posledica preterane komunikacije, odnosno bombardovanja potrošača reklamnim porukama.

– Imamo previše brendova, mogućnosti, tako da ljudi mogu vrlo lako da nađu alternativu a, preterana komunikacija ubija komunikaciju, tako da morate biti od koristi ljudima – rekao je on.

U svetu u kom se dnevno pošalje 500 miliona tvitova, napiše 4,3 milijarde postova na Fejsbuku i objavi 500 miliona sati videa na Jutjubu, uspeh mogu da postignu samo brendovi koji potrošačima isporučuju korisnost.

Ceo tekst pročitajte na portalu Marketing mreža.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top
Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On Linkedin